Veelgestelde vragen

1. Bestelling

1.1. Kan ik een afwijkend aantal stuks bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt jouw gewenste aantal invullen tijdens je bestelling zolang deze voldoet aan het minimum order aantal.

1.2. Kan ik een sample van mijn gewenste artikel ontvangen?

Dat is zeker mogelijk. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. 

1.3. Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per kleur kiezen tijdens het bestelproces. Tijdens stap 1 op de productpagina kun je kiezen voor meerdere kleuren.

1.4. Is het mogelijk om verschillende maten textiel te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per maat invullen tijdens het bestelproces.

1.5. Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?

Uiteraard is dit mogelijk. Je kunt jouw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met je op.

1.6. Ik heb mijn bestelling al doorgegeven, kan ik nog wijzigingen doorgeven?

Ja, dat is in sommige gevallen mogelijk, maar is wel afhankelijk van de fase waarin jouw bestelling zich bevindt. Je kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen.

1.7. Hoe weet ik of mijn order goed geplaatst is?

Na jouw online bestelling sturen wij een orderbevestiging.

1.8. Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen.

2. Bedrukking

2.1. Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?

Bekijk hier de specificaties waar jouw logo aan moet voldoen. Je ontvangt van ons altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet jouw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren, dan nemen we contact met je op.

2.2. Uit welke lettertypen kan ik kiezen om mijn tekst te laten bedrukken?

Teksten kunnen in hoofd- en kleine letters bedrukt worden. Je hebt de keuze uit een aantal standaard lettertypes. Het is ook mogelijk om je eigen lettertype te gebruiken. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces. Let op! Voor bepaalde artikelen is het soms niet mogelijk een bepaald lettertype te kiezen omdat het resultaat van de bedrukking in combinatie met de kleur van je keuze geen goed resultaat geeft. Wij zullen je in een dergelijke situatie altijd een ander lettertype adviseren.  

2.3. Is mijn te bedrukken tekst niet te lang?

Na je bestelling zal onze DTP-studio de bedrukking voorbereiden en o.a. de bedrukkingstekst controleren. Je ontvangt van ons altijd eerst een digitale drukproef per e-mail.

2.4. Wat zijn instelkosten?

Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.

2.5. Als ik meerdere drukkleuren wil, betaal ik dan extra instelkosten?

De instelkosten worden berekend per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.

3. Bezorging

3.1. Kun je mij vertellen wat de levertijd is?

De levertijd verschilt per artikel, dit wordt bij ieder artikel aangegeven. In de meeste gevallen worden de artikelen binnen 10 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. De verwachte planningsdatum van de levering staat op de orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.

Onbedrukte artikelen ontvang je in 3 werkdagen, mits voorradig. De artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Indien de artikelen met spoed worden geleverd, ontvangt je jouw bestelling vóór 11.00 uur. Voor spoedbestelling geldt een meerprijs. Ook voor levering op zaterdag wordt een toeslag berekend. Wij kunnen nooit geen garantie geven op levertijden, we zijn hierin ook afhankelijk van de vervoerders.

3.2. Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Jouw bestelling wordt door DHL, DPD of TNT bezorgd, tenzij er een andere afspraak gemaakt is.

3.3. Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?

Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL (of andere vervoerder) waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.

3.4. Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?

Neem direct contact met ons op.

3.5. Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Wij bezorgen standaard op één adres in Nederland. Voor bezorging in andere landen kan je contact met ons opnemen.

3.6. Betaal ik verzendkosten?

Gratis verzending is van toepassing op alle orders boven €1000,- excl. btw in Nederland

3.7. Bij wie kan ik terecht als ik niet tevreden ben over de bezorging?

Neem contact met ons op via info@rekla2000.nl 0f 0523-233309.

4. Betaling

4.1. Op welke manieren kan ik betalen bij Rekla 2000?

Je betaalt na ontvangst van onze factuur.

4.2. Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?

Je betaalt de bestelling achteraf. De factuur volgt na verzending van de goederen. Deze factuur dien je vervolgens te voldoen binnen de betalingstermijn van 14 dagen.

4.3. Wat zijn jullie bankgegevens?

Ons bankrekeningnummer van ING is: IBAN: NL02 INGB 0678 1142 77, BIC code: INGBNL2A

 

Neem contact met ons op

Error 404